Copyright © Przystań Ruchu
|
|||||
LINKI warto zobaczyćInstytut DMT - Polski Instytut Psychoterapii Tańcem i Ruchem • Celem Instytutu jest między innymi rozpowszechnianie wiedzy dotyczącej psychoterapii tańcem i ruchem (DMT) oraz prowadzenie w tym zakresie szkoleń we współpracy ze specjalistami z Wielkiej Brytanii. To pierwszy w Polsce niezależny ośrodek zajmujący się kompleksowym szkoleniem psychoterapeutów tańcem i ruchem. Szkolenie ma charakter podyplomowy. Polskie Stowarzyszenie Psychoterapii Tańcem i Ruchem • Stowarzyszenie powstało z trzech powodów. Po pierwsze powstało z wielkiej pasji. Po drugie z potrzeby ustanowienia profesjonalnego środowiska dla osób, które zawodowo się tą pasją zajmują. Powstało też z troski o pacjentów i klientów, którym chcemy dać gwarancję, że wybierając terapię z psychoterapeutą tańcem i ruchem należącym do Stowarzyszenia otrzymają usługę na najwyższym poziomie. Polskie Stowarzyszenie Choreoterapii stawia sobie za cel poszerzanie wiedzy na temat choreoterapii i terapi tańcem, zapoznawanie się z najnowszymi tendencjami i wykorzystywanie tej wiedzy w szeroko rozumianym procesie terapeutycznym. Ściśle współpracuje z Amerykańskim Stowarzyszeniem Terapii Tanńcem. Przygotowuje oraz prowadzi szkolenia, seminaria i warsztaty na temat choreoterapii dla osób profesjonalnie zajmujących się tańcem i choreoterapią. Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna EDUKACJA w Warszawie • Celem Poradni jest udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom, młodzieży, dorosłym, oraz szerzenie wiedzy psychologiczno-pedagogicznej. Poradnia realizuje swoje cele i zadania w szczególności przez prowadzenie działalności diagnostycznej, terapeutycznej, profilaktycznej, doradczej i szkoleniowej. Jacek Paszkowski • Założyciel Akademii Świadomego Ruchu, absolwent wydziału rehabilitacji warszawskiej AWF, przez wiele lat pracował w USA jako fizjoterapeuta, tam też studiował i ukończył 4 letni trening dla nauczycieli Metody Feldenkraisa, która opiera się na, niespotykanej nigdzie indziej w przyrodzie, możliwości uczenia się. Dzięki temu możliwy jest ciągły rozwój naszego potencjału. W Metodzie Feldenkraisa ruch, (który najłatwiej podlega świadomej kontroli) wykorzystywany jest jako środek do tego rozwoju. Jest to zatem metoda reedukacji ruchowej, samopoznania i rozwoju swojego potencjału poprzez ruch. |
|||